wtorek, 26 marca 2013

Tak bardzo mi się nie chce

Biologia to zuo!
Czeka mnie jutro sprawdzian, a nawet nie wiem z jakiego materiału. Nie ma to jak nauczyciel, który za nic nie potrafi zainteresować przedmiotem, w dodatku chyba sam do siebie nie ma szacunku, więc co tu mówić o szacunku ze strony uczniów?
To co się ostatnio dzieje z moim zapałem (a raczej jego brakiem) do czegokolwiek jest przerażające. Nie miałam pojęcia, że potrafię być, aż takim leniem, w dodatku ten niecodzienny apetyt. Dosłownie jem wszystko co tylko znajdę w lodówce. A dupa rośnie! Normalnie usprawiedliwiałambym się pilatesem, ale to też ostatnio olałam. Jedynym pocieszeniem jest to, że jutro ostatni dzień szkoły i wolne, obym tylko ten jutrzejszy dzień przeżyła. Pocieszający jest fakt, że nasze prawie codzienne rozmowy zmierzają ku dobremu, baaaardzo je lubię, zwłaszcza gdy rozmawiamy tylko we dwoje. Bez tych rozmów dni byłyby puste.

12 komentarzy:

  1. Ja to samo mogłabym napisać o mojej chemii i niestety jutro też czeka mnie z niej sprawdzian. Zabijcie mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ee sprawdzian pójdzie Ci świetnie... po prostu grunt to dobre nastawienie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, żeby mi się chciało tak, jak mi się nie chce :)

    I jak sprawdzian?

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio moje lenistwo przekracza wszelkie granice :D Zobaczymy co będzie na świadectwie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. 'Kiedy z serca płyną słowa, uderzają z wielką mocą, Krążą blisko wśród nas ot tak..'.
    Czymże są wszelkie sprawdziany w perspektywie wspomnianych rozmów? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio biologia mnie wykańcza. Poszłam na rozszerzoną, po czym zdecydowałam się, że nie będę zdawała z niej matury, muszę się męczyć, ech.

    OdpowiedzUsuń
  7. obecna pogoda potrafi wyssać z nas wszelkie chęci do życia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi there, after reading this remarkable piece of writing i
    am as well cheerful to share my experience here with friends.


    Also visit my web site ... http://wiki.bettybotta.ru/

    OdpowiedzUsuń
  9. Great article, exactly what I needed.

    Look into my page :: the fat loss factor program download

    OdpowiedzUsuń
  10. Greetings! This is my first visit to your blog! We are a collection of volunteers and starting a
    new project in a community in the same niche. Your blog provided us beneficial information to work on. You have done a marvellous job!



    my web-site ... skills that make money

    OdpowiedzUsuń